Death Valley - Las Vegas

16 juli 2017 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

16 juli Death Valley - Las Vegas Weer vroeg opgestaan om naar een van de warmste plekken ter wereld te rijden. Death Valley! Met maar liefst een kleine 40 graden in de vroege ochtend en met 49 graden in de middag, hebben we een paar mooie uitzichtpunten gezien oa. Zabriskie point, artis drive, mesquite sanddunds, golden canyon en devils golfcours. Ook het laagste punt van Amerika (- 282 feet) gezien. Na een mooie, hete dag, op naar Las Vegas! Gereden op de strip, ingecheckt bij Stratosphere tower en meteen in het zwembad gedoken! Na een lekker opfrissertje gelopen naar Fremontstreet. Het oude gedeelte van Las Vegas. Geweldig! Hier liep vanalles rond. Van half naakte vrouwen + mannen van de Chippendales en mannen in konijnpakjes tot Elvis Presley en Michael Jackson. Door naar de strip! De beroemde bellacio fontein gezien, de hotels caeser palace en circus circus. Na een mooie dag heerlijk gaan slapen in ons hotel.