Grand Canyon

19 juli 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

19 juli Grand Canyon
Om 0.00 begon deze dag voor ons. Jesper werd 25 jaar :) tijd voor zijn cadeau! Na maanden lang zwijgen kon hij middels hints zijn cadeau zien. (vliegtuigje + routekaart). Ondanks zijn verjaardag toch optijd gaab slapen omdat we om half 8 richting airport vertrokken. Wel nog een lekker verjaardagsontbijtje gehad in Flagstaff. Om 11.00 uur steeg het vliegtuigje richting Grand Canyon op. Beide zaten we bij het raam!:) 45 minuten later mooie foto's en een hele mooie ervaring rijker! Door naar de Grand Canyon, South rim. Een aantal uitzicht punten uitgezocht en let's go. Beetje moeten haasten ivm de zwarte wolken die richting ons kwamen. Toen we bijna klaar waren hadden de zwarte wolken de Canyon al bereikt en dus heel cool om te zien. Uitzicht was weg, dus gelukkig waren we net op tijd voor alles. Na deze mooie dag rijden we weer terug naar Las Vegas ( 4.5 uur). Hier nog even genieten van Jesper's verjaardag! Onderweg nog even gestopt bij de Hoover dam.