Back in Kuala Lumpur

10 juli 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Singapore zit er helaas weer op, maar ook weer fijn om terug te gaan naar Kuala Lumpur voor 1 nacht. Aangezien dit de laatste nacht van vakantie is, boekten we een chiquer hotel dichtbij de Petronas Tower. Dit bleek ook bij aankomst een erg chique hotel te zijn. Aangezien we nog niet veel kleren hadden gekocht was het tijd voor de shoppingstreets! Ook stond een relax moment op onze planning, dus liepen we richting Jalan Alor waar op de hoek heel veel massages salons waren te vinden. Jesper koos voor een fish spa en ik vond een pedicure wel een goed idee. Uiteraard klonk een massage ook wel lekker voor mijn voeten dus dit pakte ik er ook maar bij. Jesper vond dit te lang duren en ging voor een biertje in de Jalon Alor, terwijl ik van de massage aan het genieten was. Klein uurtje later gingen we voor de laatste keer eten in de Jalan Alor en vervolgden we onze reis naar ons hotel waar we nog een uurtje wilde zwemmen met natuurlijk uitzicht op de Petronas Tower. De laatste avond dus op een mooi manier afgesloten!