Laatste dag van deze geweldige reis!

11 juli 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Laatste dag was aangebroken! Met een dubbel gevoel liepen we naar de ontbijtzaal. Ook dit was weer erg chique en dus op een goede manier afgesloten. Omdat we pas in de avond vlogen hadden we in de middag nog tijd. We begonnen met een laatste duik in het zwembad, nog even een ander winkelcentrum bekeken en weer terug naar de massagesalon maar nu voor een manicure. Met weer mooie handen liepen we naar de Petronas Tower waar een foodcourt was gevestigd. Op de eerste dag had ik hier erg lekkere noodles gegeten en vervolgens nooit meer gezien, dus ik wilde terug om opnieuw die noodles te eten! Het laatste uurtje was inmiddels aangebroken en dus konden we langzaamaan naar het hotel en ons klaarmaken voor de reis. De vlucht naar Abu Dhabi verliep goed en hebben zojuist Kroatië- Engeland in een pub gekeken. We zijn nu aan het wachten bij de gate waar we weer terug vliegen naar Brussel met veel nieuwe ervaringen en foto's. Een reis om niet te vergeten! Thanks voor lezen van onze ervaringen en tot de volgende keer!