Nog niet veel van Langkawi gezien..

6 juli 2018 - Langkawi Island, Maleisië

Aangezien ik wat ziekjes was afgelopen 2 dagen en mijn hotelkamer mijn favoriete ruimte was en dus ook nauwelijks iets gedaan hebben, had ik niet veel zin om iets te schrijven. Hierbij een korte samenvatting. 4 juli in de ochtend zijn we met een Ferry vertrokken naar Langkawi. Ondanks de spannende verhalen over de reis, viel de boottocht gelukkig mee. Aangekomen in Langkawi zijn we met de taxi gereden naar ons resort. Hier kunnen we zwemmen in het langste zwembad van Maleisië, wat we na de regenbui dan ook gedaan hebben. In de avond strand wandelingetje gemaakt en een hapje gegeten.
Gisteren na een lange nacht, proberen te ontbijten en naar het strand gelopen. Een uurtje of twee in de zon gelegen en met de jetski gevaren. Na een soepje weer terug naar op dat moment mijn favoriete ruimte: de hotelkamer! Paar uur later gelopen naar de boulevard en heeft Jesper weer wat gegeten. ( ik kon nog steeds niet eten.. 😣) Helaas door mijn buikgriepje niet de dagen waarop we gehoopt hadden.

Ik ben zojuist na een goede nachtrust opgestaan en heb iets kunnen ontbijten. Vandaag scootertje huren en langs een aantal stranden rijden.