Las Vegas

17 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

17 juli Las Vegas
Lekker uitgeslapen. Vandaag een rustdagje op de planning! Door de warmte, besloten om eerst te gaan winkelen in een outletcenter en in de middag te zwemmen. Bij Tommy Hilfiger en Fossil zeer geslaagd. Net op het moment dat we naar het hotel wilden gaan, begon het te regenen en te onweren.. Nja eenmaal in het hotel was het weer droog dus toch besloten om te gaan zwemmen omdat het nog steeds 40+ °C was. Omgekleed, gelopen richting zwembad, meldde ze dat het zwembad pas weer een uur later open ging. Jammer... daar gaat het zwemuurtjebesloten om ons klaar te maken en weer naar de strip te gaan. Begonnen bij MGM grand. Een vd grootste hotels ter wereld. Dik half uurtje later door de M&M world gelopen. Door naar hotel Paris. Van Eiffeltoren tot de Franse pleintjes een erg mooi hotel. Vervolgens weer terug naar Caeser Palace, maar nu naar het shopgedeelte! Showtje meegepakt en nog even geshopt bij Polo Ralph Lauren. Inmiddels al donker dus snel de show van de vulkaanuitbarsting bij Mirage gekeken. Zoals gedacht, was dit ook weer erg mooi. Verder naar hotel Venetian, waar ze zowel binnen als buiten een gondelroute hebben met langs het water erg leuke restaurantjes. Als laatste terug naar ons eigen hotel. Stratosphere tower. Verdieping 109...prachtig met uitzicht over de hele stad. Twijfelend de kaartjes gekocht voor attractie X-Scream bovenop de tower. Maar achja YOLO moment..  Paar minuten later gingen we dan. Eenmaal in de attractie begonnen de zenuwen te komen. Na de 1e keer (vd 4) was de spanning er weer af. Erg leuk! Terug naar de kamer en lekker slapen, want over 5 uurtjes alweer de wekker om richting Horseshoe Bend en Antelope Canyon te gaan. Goodnight!