Los Angeles - Barcelona

28 juli 2017 - Barcelona, Spanje

27 juli back to home
Laatste keer wakker geworden in Amerika.. Weer hetzelfde ontbeten en koffers ingepakt. Tijd om de auto terug te brengen waar die hoort. Koffers helaas niet kunnen achterlaten bij enterprise waardoor we met de koffers moesten sjouwen naar de stad. Uiteindelijk aangekomen bij Pueblo Market en Olvera Street. Hapje gegeten en toen door richting Grand Central Market waar allerlei restaurantjes bij elkaar lagen. Lekker ijsje gegeten en toen hadden we het eigenlijk gehad met de koffers.. Dus op naar het vliegveld.. Uiteindelijk om 16.15 uur bij het vliegveld terwijl we pas om 21:40 vlogen. Ingecheckt, bagagecontrole, chinese food, winkeltjes en de tijd was om.. Klaar voor een 11 uur durende vlucht..

28 juli Barcelona
Ivm 9 uur tijdsverschil om 18.00 uur geland in Barcelona. Rond half 8 aangekomen in het hotel, klaargemaakt en tapas gegeten in een wijk in de buurt. Na het ijsje weer terug gegaan naar het hotel om verder te slapen.