Los Angeles

25 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

25 juli Los Angeles
Klein ontbijtje bij het hotel, maar genoeg om richting Hollywood te rijden. 10 minuutjes later aangekomen bij de walk of fame. En natuurlijk onze eigen naam gezocht. Jesper was nergens te vinden maar mijn naam wel 2x :) daarna doorgereden naar de Hollywood hills. Via een (redelijk pittige) beklimming gelopen naar de achterkant van de Hollywood letters. (ook daar was een arrestatie). Wauw, uitzicht op het Hollywood sign en de stad. Even later weer terug naar beneden om het Hollywood sign van voren te bekijken en om terug naar de auto te gaan. Eenmaal aangekomen bij de auto, zien we een papiertje onder de ruitenwissers liggen. Een parkeerboete.. Omdat de auto niet in de goede rijrichting geparkeerd stond :( Geen idee dat dit een regel was in Amerika. Nja via Beverly Hills door naar Tacobell voor een hapje en toen richting baseball wedstrijd. Dodgers tegen Minnesota. Na 3.5 uur hadden de Dodgers gewonnen met 6-2. Leuk om het gezien te hebben, maar 3.5 uur was wat overdreven.. Nu richting hotel en lekker slapen.