Langkawi Island

6 juli 2018 - Langkawi, Maleisië

Onverwachts een drukke en leuke dag gehad. Ik voelde me al iets beter waardoor we vanochtend een scooter konden huren. Toen we aankwamen bij het strand, zagen we een rode vlag. Gelukkig zagen we heel dicht bij loketjes waar de mangrove tour te boeken was. Dus met een privé bootje 2.5 uur door de mangroves gevaren. Onderweg zagen we roofvogels, (zwemmende) aapjes, vleermuizen, dolfijnen en zijn we uitgestapt bij de fish farm. Na deze tour even gestopt bij een hotspring. Dit bleek niet veel te zijn, dus na een half uurtje sprongen we weer op de scooter richting de Cable car. Vanwege enkele wolken waren we wat aan t twijfelen, maar eenmaal bij de cable car waren we blij dat we dit toch gedaan hadden. Zeker toen we op het hoogste punt waren gearriveerd. Nadat we de scooter hadden ingeleverd nog even een duik genomen in het zwembad en daarna gelopen naar het chique restaurant aan het strand wat Jesper gisteren heeft zien liggen. Ondanks mijn halve eetlust, hebben we heerlijk gegeten en waren we net op tijd in ons hotel om Uruguay- Frankrijk te kijken. Morgen wekkertje iets later zodat ik me hopelijk weer 100% voel🙄

1. Florence:
    6 juli 2018
    Gelukkig voel je je weer iets beter. Heb nu pas je blogs gelezen. Wat een druk programma weer. Hopelijk verloopt de rest van jullie vakantie zonder problemen en kunnen jullie nog een aantal dagen genieten en relaxen. Ik weet dat voor jou elke reis te kort is, maar ik ben blij als jullie weer veilig thuis zijn. 🤗